Benelli 0,7 TRK 702X MOON GREY - E5 | Dan a Syn
HLEDÁTE VIN KÓD? RÁDI VÁM HO POSKYTNEME
O našich autech nic neskrýváme a vše vám sdělíme.
zaruka
K TOMUTO VOZU NABÍZÍME PRODLOUŽENOU ZÁRUKU
Buďte bez starostí s naší prodlouženou zárukou
zaruka
K TOMUTO VOZU NABÍZÍME PRODLOUŽENOU ZÁRUKU
Buďte bez starostí s naší prodlouženou zárukou

Informace o vozidle

VYUŽIJTE NAŠE VÝHODNÉ FINANCOVÁNÍ. Benelli TRK 702X je čistě dobrodružný motocykl, extrémně všestranný, obratný a ovladatelný, navržený tak, aby zvládl jakýkoli typ trasy, na asfaltu i v terénu, a postavený tak, aby se vydal na nová a vzrušující dobrodružství. Vášeň, svoboda a zábava v jediné motorce, ať už se vydáte kteroukoli cestou a bez omezení vaší touhy cestovat. TRK 702X je vyzrálá motorka, ideální pro ty, kteří chtějí pevný, odolný, snadno udržovatelný a autentický motocykl. Je to motocykl schopný zaručit optimální výkon, aniž by jezdce dostala do potíží. Motocykl TRK 702X je od počátku vyvinutý výzkumným a vývojovým střediskem Benellli v Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller Benelli TRK 502X, nejprodávanější motocykl v Itálii 2020, 21, 22, 23. TRK 702 se stává nejprodávanějším motocyklem v Itálii i v počátku sezony 2024 TRK 702X se vyznačuje jedinečným a extrémně rozpoznatelným designem, sdíleným se silniční verzí TRK 702 s hladkými a dynamickými liniemi, které tomuto motocyklu propůjčují velmi agresivní charakter se silnou identitou motocyklů Benelli. Design TRK 702X vzešel z potřeby vyvinout zviditelnění nejcharakterističtějších stylistických designových prvků a jejich přeměna na rysy charakteristické pro rodinu TRK. Prvky jako je světlomet s dvojitým LED modulem zasazeným do ikonické struktury masky, nebo design nádrže s oblastí kontaktu s nohama jezdce vyrobenou z kovu, zajišťující maximální volnost pohybu bez snížení kapacity nádrže, s obsahem velkorysých 20 litrů. Další charakteristické rysy nového TRK 702X, sdílené s ostatními novinkami v této řadě, jsou zadní madla, která jsou navržena, aby nabídla maximální pohodlí pro cestující, a zároveň poskytla velmi důležitý stylistický prvek, definující zadní část motocyklu. Konstrukce, která se dokonale integruje se zcela novým dvouválcovým motorem Benelli o objemu 698 ccm, navrženým jako výsledek zkušeností získaných při vývoji motorů o objemu 500 ccm a 800 ccm, ze kterých se zrodila tato nová platforma. Vyznačuje se technickými řešeními používanými již v minulosti, ale upravenými podle logiky snížení hmotnosti a rozměrů. Stejně jako u silniční verze, tlukoucí srdce TRK 702X poskytuje výkon 70k (51, 5 kW) při 8000 ot./min a točivý moment 70 Nm při 6000 ot./min, vždy připravený a působivý. Vyznačuje se proměnlivým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky. Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW. Převodovka je 6stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení ''Antihopping''. Mimořádně tuhý - prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli -charakteristický pro motocykly ''House of the Leoncino'', vyvinutým přesně pro zajištění maximální obratnosti na silnici i mimo ni. Optimální vyvážení TRK 702X je navržené tak, aby nikdy nepřivedlo jezdce do potíží a dělá z něj perfektní Adventure motocykl určený pro dlouhé výlety bez ohledu na typ trasy, a to i díky nastavení odpružení, které se skládá z upside- down vidlice o průměru kluzáků 50 mm a 140 mm zdvihu předního kola a zadní kyvné vidlice ze slitiny hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 173 mm na zadním kole. Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm na předním kole s dvoupístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm na zadním kole s jednopístkovým plovoucím třmenem. Přední kolo 19” a zadní kolo 17” s ráfky z hliníkové slitiny a s výpletem ocelovými špicemi jsou osazeny pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR. Přední kolo o rozměru 110/80 a zadní kolo o rozměru 150/70. Přestože TRK 702X je rozhodně dobrodružnou motorkou, zvláštní pozornost je věnována pohodlí a funkčnosti. Stejně jako silniční verze je i tento nový TRK 702X standardně vybaven moderní funkční kapotáží s dokonalou aerodynamikou a ochranou jezdce i spolujezdce - charakteristickou pro všechny modely řady Benelli TRK. Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702X, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci. Kapotáž má vynikající aerodynamiku a neruší ji ani směrová světla a chladič - jsou zakomponovány v kapotáži. Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost: - přední část kapotáže společně s předním ''zobákem'' tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola, který ve vyšších rychlostech omezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení - motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách. - kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením. - přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození. - již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem, ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a ochranu jezdce v případě pádu - kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je. Volitelnou výbavou jsou vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci. Pro vyznavače vyšších větrných štítů je možnost objednat i vyšší štít. Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyklu tvořena párem rukojetí, pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a jsou dodávány k motocyklu jako volitelná výbava. TRK 702X byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí 836 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii. Jako doplněk je možnost objednat snížené sedlo. Vzhledem k tomu, že je TRK 702X navržen pro opravdu dlouhé trasy, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů /nejvíce ve své třídě/. Nádrž byla přepracována tak, aby umožnila jezdci pohodlnou jízdu v offroad pozici. Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem všech modelů řady Benelli TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě ale i zcela inovativní uložení směrových světel do přísně aerodynamické kapotáže. Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702X vybaven zcela novým - 5'' TFT barevný displej s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s chytrým telefonem a zobrazení příchozích hovorů a dalších funkcí. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702X vybavit inovativní palubní kamerou integrovatelno do předním zobáku motocyklu, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu s možností připojení přes wifi motocyklu. Standardní výbavou je centrální stojan, kryt motoru, kryty rukojetí. MOTOR A PŘEVODOVKA Typ motoru - Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec, dvojitá vačková hřídel DOHC, proměnlivé časování, s posunem klik 180° Vrtáníx zdvih - O83*64, 5 mm Zdvihový objem - 698 ccm Max. výkon - 51, 5KW @ 8000 rpm, možno i jako 35KW Max. točivý moment : 70 Nm@6000 rpm / 58Nm@5250rpn/ Převodovka – 6-ti stupňová Sekundární převod – řetězem Rám - příhradový trubkový prostorový PODVOZEK Přední brzdy - dva plovoucí kotouče O 320mm, brzdiče 2pístky s ABS Zadní brzda - kotouč O260mm, plovoucí brzdič, jeden pístek s ABS Odpružení předního kola – Upside-down O 50mm, zdvih 140mm Odpružení zadního kola – centrální tlumič nastavitelné předpětí, nastavitelný útlum, zdvih kola 173mm Přední kolo, zadní kolo - ráfek a střed hliníková slitina, výplet ocelové špice Pneumatika přední - 110/80/ R19 Pneumatika zadní - 150/70/R17 ROZMĚRY A HMOTNOSTI Délka - 2225 mm Šířka bez zrcátek – 915 mm výška /bez zrcátek/ - 1410mm nízké plexi 1475mm vysoké plexi výška sedla – 836 mm standart sedadlo. Možno snížené sedlo světlost – 210 mm Hmotnost vč. paliva a náplní – 235 Kg Objem palivové nádrže - 20L Rezerva - 3L PŘEDNOSTI TFT Display - standard Bluetooth pro připojení k Smartphonu - standard Wifi připojení - standard B-Box - standard Benelli App - standard Antihoppingová spojka - standard Kryt motoru - standard Kryty rukou s hliníkovou výztuhou - standard Centrální stojan - standard Palubní kamera /předpříprava/ - volitelné Padací rámy - volitelné Rámy na kufry - volitelné Kufry hliníkové 124L - volitelné Vyhřívané sedlo /předpříprava/ - volitelné Vyhřívané rukojeti /předpříprava/ - volitelné
Rok uvedení do provozu
2024
Motor
0,7 TRK 702X MOON GREY - E5
Stav tachometru
1 Km
Palivo
Benzín
Výkon
52 kW
Barva
šedá
Karoserie
enduro silniční
Rok uvedení do provozu
2024
Stav tachometru
1 Km
Palivo
Benzín
Karoserie
enduro silniční
Výkon
52 kW
Možnost odpočtu DPH
Ano
Pobočka
Borek
Interiér
otáčkoměr
startování tlačítkem
Bezpečnostní prvky
ABS
Technické prvky
el. startér
manuální převodovka
záruka

Potřebujete poradit s výběrem?

Nevíte, který vůz je pro vás ten pravý? Rádi si s vámi popovídáme o tom, jaké auto hledáte a potřebujete. Nemusíte se bát, společně ho určitě najdeme.

Často kladené dotazy

Pojištění a možnost splátek

Pojištění
Pojištění vám rádi zařídíme s výhodnými podmínkami bez poplatku a bez starostí přímo u nás.
Možnosti splátek
V případě zájmu kontaktujte naše finanční specialisty.

Další služby

Proč vůz od nás

Záruka poskytnutí VIN kódu
Garance kilometrů
Férové jednání rodinné firmy
Garance poctivé smlouvy
Bez skrytých poplatků

Další informace pro vás

Pojištění
Pojištění vám rádi zařídíme s výhodnými podmínkami bez poplatku a bez starostí přímo u nás.
Možnosti splátek
V případě zájmu kontaktujte naše finanční specialisty.

Podobné vozy

Benelli

0,7 TRK 702X MOON GREY - E5
Benzín
enduro silniční
Manuální
Cena v hotovosti:
189 990 Kč vč. DPH
157 017 Kč bez DPH
Rezervujte si prohlídku
online nebo nám zavolejte
VYUŽIJTE NAŠE VÝHODNÉ FINANCOVÁNÍ. Benelli TRK 702X je čistě dobrodružný motocykl, extrémně všestranný, obratný a ovladatelný, navržený tak, aby zvládl jakýkoli typ trasy, na asfaltu i v terénu, a postavený…
Cena v hotovosti:
189 990 Kč vč. DPH
157 017 Kč bez DPH
VYUŽIJTE NAŠE VÝHODNÉ FINANCOVÁNÍ. Benelli TRK 702X je čistě dobrodružný motocykl, extrémně všestranný, obratný a ovladatelný, navržený tak, aby zvládl jakýkoli typ trasy, na asfaltu i v terénu, a postavený tak, aby se vydal na nová a vzrušující dobrodružství. Vášeň, svoboda a zábava v jediné motorce, ať už se vydáte kteroukoli cestou a bez omezení vaší touhy cestovat. TRK 702X je vyzrálá motorka, ideální pro ty, kteří chtějí pevný, odolný, snadno udržovatelný a autentický motocykl. Je to motocykl schopný zaručit optimální výkon, aniž by jezdce dostala do potíží. Motocykl TRK 702X je od počátku vyvinutý výzkumným a vývojovým střediskem Benellli v Pesaru v Itálii. Rozšiřuje a doplňuje řadu TRK a navazuje na bestseller Benelli TRK 502X, nejprodávanější motocykl v Itálii 2020, 21, 22, 23. TRK 702 se stává nejprodávanějším motocyklem v Itálii i v počátku sezony 2024 TRK 702X se vyznačuje jedinečným a extrémně rozpoznatelným designem, sdíleným se silniční verzí TRK 702 s hladkými a dynamickými liniemi, které tomuto motocyklu propůjčují velmi agresivní charakter se silnou identitou motocyklů Benelli. Design TRK 702X vzešel z potřeby vyvinout zviditelnění nejcharakterističtějších stylistických designových prvků a jejich přeměna na rysy charakteristické pro rodinu TRK. Prvky jako je světlomet s dvojitým LED modulem zasazeným do ikonické struktury masky, nebo design nádrže s oblastí kontaktu s nohama jezdce vyrobenou z kovu, zajišťující maximální volnost pohybu bez snížení kapacity nádrže, s obsahem velkorysých 20 litrů. Další charakteristické rysy nového TRK 702X, sdílené s ostatními novinkami v této řadě, jsou zadní madla, která jsou navržena, aby nabídla maximální pohodlí pro cestující, a zároveň poskytla velmi důležitý stylistický prvek, definující zadní část motocyklu. Konstrukce, která se dokonale integruje se zcela novým dvouválcovým motorem Benelli o objemu 698 ccm, navrženým jako výsledek zkušeností získaných při vývoji motorů o objemu 500 ccm a 800 ccm, ze kterých se zrodila tato nová platforma. Vyznačuje se technickými řešeními používanými již v minulosti, ale upravenými podle logiky snížení hmotnosti a rozměrů. Stejně jako u silniční verze, tlukoucí srdce TRK 702X poskytuje výkon 70k (51, 5 kW) při 8000 ot./min a točivý moment 70 Nm při 6000 ot./min, vždy připravený a působivý. Vyznačuje se proměnlivým časováním vačkového hřídele v hlavě se 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikovým hřídelem s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování paliva s 41 mm dvojitým tělem škrticí klapky. Motor je možné přizpůsobit pro licenci A2 na verzi 35 kW. Převodovka je 6stupňová, vyjímatelná, které asistuje mokrá spojka s měničem točivého momentu, která výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páčku při zachování hladkého a přesného řazení ''Antihopping''. Mimořádně tuhý - prostorový příhradový rám vychází z osvědčeného modelu Benelli -charakteristický pro motocykly ''House of the Leoncino'', vyvinutým přesně pro zajištění maximální obratnosti na silnici i mimo ni. Optimální vyvážení TRK 702X je navržené tak, aby nikdy nepřivedlo jezdce do potíží a dělá z něj perfektní Adventure motocykl určený pro dlouhé výlety bez ohledu na typ trasy, a to i díky nastavení odpružení, které se skládá z upside- down vidlice o průměru kluzáků 50 mm a 140 mm zdvihu předního kola a zadní kyvné vidlice ze slitiny hliníku, s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku, se zdvihem 173 mm na zadním kole. Vysoce výkonný brzdový systém zajišťují dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm na předním kole s dvoupístkovým třmenem a kotouč o průměru 260 mm na zadním kole s jednopístkovým plovoucím třmenem. Přední kolo 19” a zadní kolo 17” s ráfky z hliníkové slitiny a s výpletem ocelovými špicemi jsou osazeny pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR. Přední kolo o rozměru 110/80 a zadní kolo o rozměru 150/70. Přestože TRK 702X je rozhodně dobrodružnou motorkou, zvláštní pozornost je věnována pohodlí a funkčnosti. Stejně jako silniční verze je i tento nový TRK 702X standardně vybaven moderní funkční kapotáží s dokonalou aerodynamikou a ochranou jezdce i spolujezdce - charakteristickou pro všechny modely řady Benelli TRK. Komfort a funkčnost jsou charakteristické znaky TRK 702X, dominantním prvkem přední části motocyklu je moderní funkční kapotáž, která poskytuje optimální ochranu jezdci i spolujezdci. Kapotáž má vynikající aerodynamiku a neruší ji ani směrová světla a chladič - jsou zakomponovány v kapotáži. Aerodynamice byla věnována mimořádná pozornost: - přední část kapotáže společně s předním ''zobákem'' tvoří funkční prvek vytvářející přítlak předního kola, který ve vyšších rychlostech omezuje kmitání předního kola a tím nemusel být použit tlumič řízení - motocykl je klidný i při vysokých rychlostech a na horších cestách. - kapotáž je precizně tvarována tak, že při jízdě navádí zvýšené množství vzduchu do chladiče pro dokonalé chlazení motoru a zároveň zajišťuje ochranu motoru před znečištěním či poškozením. - přední směrová světla jsou integrována v kapotáži a tím nenarušují aerodinamiku motocyklu, jsou výrazně viditelnější, lépe čistitelná a méně náchylná na poškození. - již předchůdce TRK 502 je znám tím, že jeho kapotáž tvoří mimořádně funkční ochranu jezdce před větrem, ale velmi dobře chrání i při dešti a také prokazuje vynikající odolnost a ochranu jezdce v případě pádu - kapotáž TRK 702 převzala všechny prvky a zdokonalila je. Volitelnou výbavou jsou vyhřívané rukojeti a sedadlo jezdce, které lze pohodlně aktivovat z podsvícených ovládačů řídítek, aby byla zajištěna maximální přehlednost ovladačů i v noci. Pro vyznavače vyšších větrných štítů je možnost objednat i vyšší štít. Dalším charakteristickým prvkem je dokonale zvládnutá záď motocyklu tvořena párem rukojetí, pro bezpečí spolujezdce, ale i jako stylistický designový prvek dotvářející vzhled motocyklu. Velká pozornost je věnována detailům pro uchycení kufrů tak, aby byla zajištěna maximální kapacita, ale i komfort a bezpečnost pro spolujezdce. Značkové hliníkové kufry mají nadstandardní objem – 124L a jsou dodávány k motocyklu jako volitelná výbava. TRK 702X byl díky vývoji ergonomie, kterou chce Benelli nabídnout všem jezdcům, přizpůsoben tak, aby byl díky výšce sedla přístupnější ještě širšímu spektru jezdců a činí 836 mm, což dává motocyklu agilitu a optimální geometrii. Jako doplněk je možnost objednat snížené sedlo. Vzhledem k tomu, že je TRK 702X navržen pro opravdu dlouhé trasy, je vybaven nádrží o objemu 20 litrů /nejvíce ve své třídě/. Nádrž byla přepracována tak, aby umožnila jezdci pohodlnou jízdu v offroad pozici. Tento motocykl je vybaven plně LED světlomety, kdy výrazným charakteristickým prvkem všech modelů řady Benelli TRK je dvojitý hlavní světlomet určující trend ve své třídě ale i zcela inovativní uložení směrových světel do přísně aerodynamické kapotáže. Pro dokonalé informování řidiče je TRK 702X vybaven zcela novým - 5'' TFT barevný displej s vysokým rozlišením, který má připojení bluetooth pro propojení s chytrým telefonem a zobrazení příchozích hovorů a dalších funkcí. Ovládací prvky na řídítkách umožňují také přijmout nebo ukončit hovor. Jako volitelná výbava je možné TRK 702X vybavit inovativní palubní kamerou integrovatelno do předním zobáku motocyklu, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu s možností připojení přes wifi motocyklu. Standardní výbavou je centrální stojan, kryt motoru, kryty rukojetí. MOTOR A PŘEVODOVKA Typ motoru - Kapalinou chlazený, čtyřdobý, řadový dvouválec, dvojitá vačková hřídel DOHC, proměnlivé časování, s posunem klik 180° Vrtáníx zdvih - O83*64, 5 mm Zdvihový objem - 698 ccm Max. výkon - 51, 5KW @ 8000 rpm, možno i jako 35KW Max. točivý moment : 70 Nm@6000 rpm / 58Nm@5250rpn/ Převodovka – 6-ti stupňová Sekundární převod – řetězem Rám - příhradový trubkový prostorový PODVOZEK Přední brzdy - dva plovoucí kotouče O 320mm, brzdiče 2pístky s ABS Zadní brzda - kotouč O260mm, plovoucí brzdič, jeden pístek s ABS Odpružení předního kola – Upside-down O 50mm, zdvih 140mm Odpružení zadního kola – centrální tlumič nastavitelné předpětí, nastavitelný útlum, zdvih kola 173mm Přední kolo, zadní kolo - ráfek a střed hliníková slitina, výplet ocelové špice Pneumatika přední - 110/80/ R19 Pneumatika zadní - 150/70/R17 ROZMĚRY A HMOTNOSTI Délka - 2225 mm Šířka bez zrcátek – 915 mm výška /bez zrcátek/ - 1410mm nízké plexi 1475mm vysoké plexi výška sedla – 836 mm standart sedadlo. Možno snížené sedlo světlost – 210 mm Hmotnost vč. paliva a náplní – 235 Kg Objem palivové nádrže - 20L Rezerva - 3L PŘEDNOSTI TFT Display - standard Bluetooth pro připojení k Smartphonu - standard Wifi připojení - standard B-Box - standard Benelli App - standard Antihoppingová spojka - standard Kryt motoru - standard Kryty rukou s hliníkovou výztuhou - standard Centrální stojan - standard Palubní kamera /předpříprava/ - volitelné Padací rámy - volitelné Rámy na kufry - volitelné Kufry hliníkové 124L - volitelné Vyhřívané sedlo /předpříprava/ - volitelné Vyhřívané rukojeti /předpříprava/ - volitelné
Rok uvedení do provozu
2024
Motor
0,7 TRK 702X MOON GREY - E5
Stav tachometru
1 Km
Palivo
Benzín
Výkon
52 kW
Barva
šedá
Karoserie
enduro silniční
Interiér
otáčkoměr, startování tlačítkem
Bezpečnostní prvky
ABS
Technické prvky
el. startér, manuální převodovka, záruka

Ceny nezahrnují doplňkové zákaznické služby, kterými se rozumí: 2 999 Kč vč. DPH (příprava vozidla, administrace, prověření vozidla, převod vozidla vč. kolku). Podrobné informace o jejich výši obdržíte prostřednictvím zákaznické linky 776 688 006. Nejedná se o návrh na uzavření smlouvy (nabídky) ve smyslu § 1731 a § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku. Společnost Autocentrum DAN a SYN s.r.o., si vyhrazuje právo uzavření všech smluvních vztahů písemně. Popis výbavy vozu v inzerci má pouze informativní a nezávazný charakter, který nezavazuje k žádnému smluvnímu vztahu. Prodávající neodpovídá za překlepy nebo za chyby při přenosu dat.

Podmínky akcí a vysvětlení pojmů:

Akční cena

Akční cena platí na vybrané finanční produkty u vybraných společností. Uvedený příklad financování je pouze ilustrační a znázorňuje minimální měsíční splátku. Takto inzerovaná cena již obsahuje cenové zvýhodnění. Konečná výše úvěru záleží na bonitě zákazníka, typu, stáří, výbavě a zabezpečení vozidla. Akční cena není slučitelná s jakýmikoliv dalšími akcemi a je zpětně nenárokovatelná. Akční cena je platná do odvolání.

Společnost Autocentrum DAN a SYN s.r.o vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů.

Zlevněné vozidlo

U vozidla byla v nedávné době snížena jeho pořizovací cena.

Společnost Autocentrum DAN a SYN s.r.o., neodpovídá za správnost, úplnost či aktuálnost obsahu webových stránek www.danasyn.cz. Celková aktualizace databáze vozidel se provádí minimálně jedenkrát týdně. Společnost Autocentrum DAN a SYN s.r.o., neručí za aktuálnost nabídky vozidel na internetu. Detailní informace o dostupnosti jednotlivých vozidel žádejte na infolince 776 688 006. Společnost Autocentrum DAN a SYN s.r.o., si vyhrazuje právo bez předchozího upozornění kdykoliv změnit nebo odstranit jakoukoliv část obsahu těchto webových stránek.

Reprezentativní příklady financování:

Cena vozu 250 000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 30 % tedy 75 000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2 946 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 175 000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 212 112 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 6,55 % p.a., RPSN 6,86 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Cena vozu 200 000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 20% tedy 40 000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2 794 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 160 000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 201 168 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 7,85 % p.a., RPSN 8,25 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Pro určení vaší konkrétní výše splátky je důležitá nejen cena vozu, ale i rok výroby, výběr smluvního finančního partnera a bonita zákazníka.

Společnost Autocentrum DAN a SYN s.r.o., vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů. Podmínky mohou být individuální a specifické pro každý úvěrový případ a proto mohou být výpočty jednotlivých úvěrových případů odlišné. Reprezentativní příklady jsou pouze orientační a vzorové. Konečné RPSN může být zvýhodněno v rámci marketingové akce, podmínky akce určuje věřitel nikoliv společnost Autocentrum DAN a SYN s.r.o.